Landsmeer, Oostzaan
28-36 uur
3.894 - 5.296 (o.b.v. 36 uur)
Zoek jij een plek waar je kunt meewerken aan de beste kinderopvang, nu en in de toekomst? Kom werken als locatiemanager bij locatiess Oostzaan en Landsmeer.
Met meer dan 40 jaar ervaring zijn we een begrip in de regio’s Amsterdam, Zaanstreek en Waterland. Kwaliteit staat bij ons voorop. Dat zie je onder andere terug in ons meerjarenplan, onze pedagogische visie, ons beleid en de inrichting van onze locaties. Allemaal met één doel: kinderen spelenderwijs helpen groeien en bloeien. Want dat is het mooiste wat er is.
Bij TintelTuin ben je verantwoordelijk voor je eigen locatie. En wil je jouw medewerkers een fijne werkplek bieden. Je wordt ondersteund door collega's van het hoofdkantoor, met bijvoorbeeld wervingscampagnes en thema's als onboarding, ontwikkeling en vitaliteit. Natuurlijk heb je ook regelmatig contact met andere locatiemanagers die je regelmatig ontmoet en met wie je kennis en ervaringen uitwisselt. Om samen te bouwen aan de toekomst van TintelTuin.
TintelTuin is een grote organisatie en continu in ontwikkeling. We streven naar sterk leiderschap en werken aan een speciaal programma dat invulling geeft aan onze visie daarop. En we helpen je met trainingen en cursussen om je rol zo goed mogelijk te kunnen vervullen.
Jouw locaties bestaan uit 5 BSO's en 2 Peuterspelen locaties. De medewerkers die hier werkzaam zijn coach, begeleid en stimuleer je om elke dag het beste uit zichzelf en uit elkaar te halen. Je bent verantwoordelijk voor begeleiding bij verzuim en hebt aandacht voor de tevredenheid van de medewerkers, waarbij je wordt ondersteund door HR. Daarnaast leg je contacten en onderhoud je de maatschappelijke relaties in de wijk, waarbij kennis van en affiniteit met verschillende culturen en achtergronden een waardevolle aanvulling is. Ook neem je deel aan gemeentelijke overleggen met betrekking tot de doelgroep kinderen. Je houdt goed zicht op en geeft sturing aan het beheren van de personeelskosten en het budget van de locatie. Bij aanvang zijn er geen commerciële uitdagingen, aangezien de kindbezetting optimaal is.
Aan vakkundige ondersteuning bij TintelTuin geen gebrek. Een pedagogisch team, bestaande uit een senior pedagogisch medewerker en pedagogisch coach, ondersteunen je bij je dagelijkse werkzaamheden. De senior medewerker werkt op alle groepen mee en coacht medewerkers ‘on the job’. Verder zorgt een vaste pedagogisch coach onder andere voor één op één coaching van medewerkers. Samen met deze professionals vorm je het pedagogisch team van de locatie en zijn jullie verantwoordelijk voor de pedagogische kwaliteit.
Lees hier meer over werken als assistent leidinggevende bij TintelTuin.
Lees hier meer over ons pedagogisch beleid.
We bieden jou natuurlijk een salaris conform de cao-kinderopvang, maar daar bovenop bieden we je nog vele mooie extra's. We noemen er een paar:
Bekijk hier alle arbeidsvoorwaarden en extra’s van TintelTuin.
Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren.