Kwaliteitsadviseur bedrijfsvoering
Plek voor jou, Kwaliteitsadviseur Bedrijfsvoering
- Amsterdam-Noord
- 32 uur
- Schaal 11 €4288 - €5939
Ben jij analytisch sterk, resultaatgericht en weet je als geen ander hoe je processen en kwaliteit naar een hoger niveau tilt? Vind je het belangrijk dat kinderen kunnen groeien in een organisatie waar álles goed geregeld is – van HR tot ICT en van planning tot compliance? Dan is deze functie bij TintelTuin iets voor jou!
Als jij een plek zoekt, waar je jouw expertise en talenten mag inzetten voor een belangrijk maatschappelijk doel, dan is TintelTuin die plek. Al ruim 40 jaar bieden we eersteklas kinderopvang en zijn we een begrip in de regio’s Amsterdam Noord, Zaanstreek en Waterland. En dat willen we in de toekomst ook blijven. Kwaliteit staat bij ons voorop. Dat zie je onder andere terug in ons meerjarenplan, onze pedagogische visie en de inrichting van onze locaties en hoofdkantoor.
We werken met betrokken en bevlogen mensen die het hart op de juiste plek hebben. Die een hecht team vormen, dat zich sterk verbonden voelt met elkaar en met TintelTuin. Samen zorgen we ervoor dat onze kinderen kunnen groeien en bloeien. En dat ouders en alle collega’s hun wereld ten volle kunnen benutten.
Klaar voor je nieuwe plek? We horen heel graag van je.
Meer informatie
Lees hier meer over werken op kantoor bij TintelTuin. (https://tinteltuin.nl/kantoor/)
Jouw baan en werkzaamheden
Als Kwaliteitsadviseur Bedrijfsvoering zorg je ervoor dat onze processen, systemen en werkwijzen efficiënt, compliant en toekomstgericht zijn. Je bent sparringpartner voor directie, staf en locatiemanagers en weet met jouw adviezen écht het verschil te maken.
Je gaat onder andere:
- Directie, stafafdelingen en locatiemanagers gevraagd en ongevraagd adviseren over kwaliteitszorg binnen de bedrijfsvoering.
- Knelpunten signaleren en verbetertrajecten coördineren.
- Kwaliteitsbeleid ontwikkelen én implementeren op terreinen zoals HR, ICT, Financiën en planning.
- Wet- en regelgeving vertalen naar werkbare kaders (denk aan GGD, AVG en Arbowet).
- Interne audits en risicoanalyses uitvoeren en opvolgen.
- Kennis overdragen aan collega’s via voorlichting, trainingen en begeleiding.
Kortom: jij zorgt ervoor dat onze bedrijfsvoering net zo sterk is als onze pedagogische visie.
Wat kan je van ons verwachten?
Om te beginnen bieden we jou natuurlijk salaris, eindejaarsuitkering, reiskostenregeling en 6 weken vakantie conform de CAO Kinderopvang. Maar daar bovenop bieden we je nog een flink aantal mooie extra’s. We noemen er een paar:
- Een plek waar jouw talenten tot hun recht komen
- Veel ontwikkelingsmogelijkheden
- Mogelijkheid tot hybride werken
- Aandacht voor jouw vitaliteit, waarbij beweging, voeding, rust en werkgeluk centraal staan en we je regelmatig verassen met leuke attenties
- Sporten met korting en mogelijkheid tot flinke korting bij aanschaf van een (elektrische) fiets
- Een mooi inwerkprogramma met een gezellige en leerzame introductiedag waarbij je al je nieuwe collega’s leert kennen en kennismaakt met de medewerkers van ons servicekantoor
Bekijk hier alle arbeidsvoorwaarden en extra’s van TintelTuin. (https://tinteltuin.nl/werken-bij/arbeidsvoorwaarden/)
Wat vragen we van jou?
Wat vragen we van jou?
- HBO+/WO werk- en denkniveau.
- Kennis van kwaliteitsmanagement en bedrijfsvoering, bij voorkeur binnen kinderopvang of een vergelijkbare sector.
- Up-to-date kennis van relevante wet- en regelgeving (GGD, AVG, Arbowet).
- Analytisch sterk, procesmatig en oplossingsgericht.
- Je bent een natuurlijke verbinder en weet draagvlak te creëren voor veranderingen.
- Ervaring met project- en/of verandermanagement is een pré.
Klaar voor je nieuwe plek?
Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
Sollicitatieprocedure:
- De vacature sluit op 10 november.
- Eerste gesprekken zijn in de week van 10 november
- Je maakt een assessment
- Tweede gesprekken zijn op donderdag 20 november
Klaar voor je nieuwe plek?
Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
Sollicitatieprocedure:
- De vacature sluit op 10 november.
- Eerste gesprekken zijn in de week van 10 november
- Je maakt een assessment
- Tweede gesprekken zijn op donderdag 20 november