Locatiemanager - Johanna Margaretha
Amsterdam Noord
32-36 uur
3.799 - 5.167 (o.b.v. 36 uur)
Plek voor jou, locatiemanager!
Zoek jij een plek waar je kunt meewerken aan de beste kinderopvang, nu en in de toekomst? TintelTuin is die plek. Met meer dan 40 jaar ervaring zijn we een begrip in de regio’s Amsterdam, Zaanstreek en Waterland. Kwaliteit staat bij ons voorop. Dat zie je onder andere terug in ons meerjarenplan, onze pedagogische visie, ons beleid en de inrichting van onze locaties. Allemaal met één doel: kinderen spelenderwijs helpen groeien en bloeien. Want dat is het mooiste wat er is.
Bij TintelTuin ben je verantwoordelijk voor je eigen locatie. En wil je jouw medewerkers een fijne werkplek bieden. Je wordt ondersteund door collega's van het hoofdkantoor, met bijvoorbeeld wervingscampagnes en thema's als onboarding, ontwikkeling en vitaliteit. Natuurlijk heb je ook regelmatig contact met andere locatiemanagers die je regelmatig ontmoet en met wie je kennis en ervaringen uitwisselt. Om samen te bouwen aan de toekomst van TintelTuin.
TintelTuin is een grote organisatie en continu in ontwikkeling. We streven naar sterk leiderschap en werken aan een speciaal programma dat invulling geeft aan onze visie daarop. En we helpen je met trainingen en cursussen om je rol zo goed mogelijk te kunnen vervullen.
Jouw baan & werkzaamheden
Jouw team bestaat uit ongeveer [aantal] medewerkers. Deze medewerkers coach, begeleid en stimuleer je om elke dag het beste uit zichzelf en uit elkaar te halen. Je bent verantwoordelijk voor begeleiding bij verzuim en hebt aandacht voor de tevredenheid van de medewerkers, waarbij je wordt ondersteund door HR. Daarnaast leg je contacten en onderhoud je de maatschappelijke relaties in de wijk, waarbij kennis van en affiniteit met verschillende culturen en achtergronden een waardevolle aanvulling is. Ook neem je deel aan gemeentelijke overleggen met betrekking tot de doelgroep kinderen. Je houdt goed zicht op en geeft sturing aan het beheren van de personeelskosten en het budget van de locatie. Bij aanvang zijn er geen commerciële uitdagingen, aangezien de kindbezetting optimaal is.
Aan vakkundige ondersteuning bij TintelTuin geen gebrek. Een pedagogisch team, bestaande uit een senior pedagogisch medewerker en pedagogisch coach, ondersteunen je bij je dagelijkse werkzaamheden. De senior medewerker werkt op alle groepen mee en coacht medewerkers ‘on the job’. Verder zorgt een vaste pedagogisch coach onder andere voor één op één coaching van medewerkers. Samen met deze professionals vorm je het pedagogisch team van de locatie en zijn jullie verantwoordelijk voor de pedagogische kwaliteit.
Meer informatie
Lees hier meer over werken als assistent leidinggevende bij TintelTuin.
Lees hier meer over ons pedagogisch beleid.
Bekijk hier alle arbeidsvoorwaarden en extra’s van TintelTuin.
Wat kan je van ons verwachten?
We bieden jou natuurlijk een salaris conform de cao-kinderopvang, maar daar bovenop bieden we je nog vele mooie extra's. We noemen er een paar:
- Een aanstelling voor minimaal een jaar met omzetting in onbepaalde tijd als we beiden tevreden zijn
- Veel vrijheid en verantwoordelijkheid om je functie zelf vorm te geven
- Een grote organisatie met veel doorgroeimogelijkheden: naar andere (IKC) locaties en naar kantoor
Wat vragen we van jou?
- Je hebt minimaal vijf jaar ervaring in een leidinggevende positie
- Ervaring binnen de kinderopvang of primair onderwijs is niet vereist, een duidelijk beeld van wat jij binnen deze omgeving kunt bijdragen wel
- Je hebt een visie, staat daarvoor en durft je uit te spreken. Ook ben je van nature een verbinder en stimuleert medewerkers om het beste uit zichzelf te halen
Klaar voor je nieuwe plek?
Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren.